Отримати знижку 20%

Бізнес із Coral Club. Партнер Сергій Тумаков
/
/
Бізнес із Coral Club. Партнер Сергій Тумаков
/
/
Бізнес із Coral Club. Партнер Сергій Тумаков

Бізнес пропозиція Презентація мережевого маркетингу

Мережевий маркетинг є ідеальним рішенням для нашого продукту, оскільки він дає змогу розвиватися в багатьох країнах одночасно та швидше, ніж традиційний бізнес.

Побудова будь-якого сильного активу – це суміш роботи ентузіастів і професіоналів. Мережевий маркетинг не виняток. Це бізнес, де головна мета (для адекватних хлопців) – це не заробити швидко, а заробити назавжди.

Побудова мережі, де все налагоджено і функціонує з мінімальними твоїми вмиканнями, чи не це мрія? Для мене так. Але це мета не одного року.

Сергій Тумаков мереживий маркетинг

Зміст

Мережевий маркетинг: правдива історія

Я Сергій Тумаков, мережевик із 15-річним стажем. Мій досвід показує, що створити великі товарообіги (т/в) – це не так складно, як вибудувати в цьому т/в зв’язки між ключовими людьми, щоб це було стабільно і на довгі роки.

Як я написав на початку – ентузіасти і професіонали – це секрет швидкого і стабільного побудови великих (200 тис. і більше у.о. на місяць) товарообігів.

Я давно в мережевому маркетингу і бачив тут усе:

  • поганої якості добавки для здоров’я;
  • розвал великих (у кілька млн т/о на місяць) структур;
  • зникнення мережевих компаній, хоча власники “в груди себе били” і казали, що вони в цій ніші назавжди;
  • фінансові піраміди і як у них люди несли всі свої заощадження та кредитні кошти, а легальний мережевий маркетинг називали “не перспективною справою”;
  • борги в десятки та сотні тисяч доларів у партнерів мережевих компаній. Вони займалися не мережевим маркетингом, а бізнесом. Думали, що чим більше вкладуть, тим краще ця справа піде. Але МЛМ індустрія – це стиль життя, а не структурний і холодний традиційний бізнес (але про це трохи нижче);
  • велику кількість “кошенят”, які кричали на весь голос, що їхня мережева компанія найкраща і найперспективніша, а за пів року-рік уже займалися зовсім іншою справою, яка ніяк не була пов’язана з їхньою мережевою компанією

Що вам може дати мережевий маркетинг

Мережевий маркетинг сповнений пригод, легенд і фріків. Але серед мільйонів любителів полоскотати собі нерви в цьому бізнесі є 0,1-0,5%, які реально ним займаються, у них щось (або навіть все) виходять і в підсумку вони мають дохід від 5000 доларів і більше (стабільно, довго, щомісяця).

Coral Club – це моя друга мережева компанія. З першою не склалося. Був молодий, гарячий. Але зате з першою я дуже добре зрозумів, яка внутрішня кухня в цьому бізнесі.

За перші мої 2,5 роки в МЛМ пішли всі ілюзії і дитячі мрії. Залишився холодний розум і сильна любов до цієї справи.

– я не витрачаю час “на вирощування лідерів”. Підготовлені (готові до справи) люди мені пишуть і ми одразу починаємо займатися конкретним вирішенням завдань з розвитку бізнесу. Таких людей здебільшого не потрібно мотивувати, піднімати їм самооцінку. Вони готові відразу робити, робити багато і без зайвих слів і роздумів.

– не займаюся переконанням і роботою із запереченнями. Співпрацюю тільки з тими, кому це реально потрібно

– знаю, що продукт компанії-партнера не єдиний у світі і не найкращий. Я розумію так, що у світі є конкуренція між бізнес-системами, а не продуктами. Сотні світових брендів не з найякіснішим продуктом, але вони роблять мільярди прибутку щороку. Я з командою вчимося просувати продукт і бізнес, а не мудруємо, у кого кращий і корисніший продукт;

– не доводжу, що маркетинг-план (МП) компанії-партнера найгрошовіший і найунікальніший. Немає кращого МП, є МП, який підходить під твої цілі, цінності та професійний досвід;

– на практиці розумію, що партнерство з мережевою компанією – це не просто “вона дає продукт, виплати, маркетинг-план”, а реальне партнерство – де є робочі спілкування з керівництвом і власником компанії. Співпрацюючи з Coral Club я можу провести 2-х годинні спілкування з власником компанії, де ми обговорюємо багато питань для поліпшення спільного бізнесу;

– отримую задоволення від того що мій бізнес – це сфера здоров’я. Для мене ця цінність перебуває в трійці разом зі свободою і самореалізацією. Доглядати за своїм здоров’я – це пріорітет. Я бачу перспективу в цьому напрямку. Люди хочуть довго жити, бути енергійними і красивими і мій бізнес може їм допомогти.

У мережевому маркетингу, як і в традиційному бізнесі, якщо не розвиватися, то буде застій, а потім спад.

Пасивний дохід у МЛМ – це не означає, що нічого я не роблю в ньому, я цей бізнес постійно розвиваю. Як? Нові люди (партнери) в першу лінію.

Мережевий маркетинг не безсмертний:

  • тут також падають т/о в якихось гілках;
  • тут також деякі партнери йдуть на пенсію і я розумію, що потрібні нові люди для підтримки бізнесу

Тому нові професіонали з ентузіазмом – це моє головне завдання.

З ким я співпрацюю і готовий спілкуватися:

  • у кого є реальний мережевий досвід у товарному напрямку. Мережевики з ніш послуг (криптовалюта, додатки, турподорожі) у 99% випадках не підходять до мого виду бізнесу;
  • з підприємцями, які хочуть займатися гнучким і “живучим” бізнесом;
  • хто швидко вчиться і розуміє для себе цінність у продуктах для здоров’я;
  • хто був і є “продажником” у товарних традиційних бізнесах і готовий трохи перевчитися, щоб не просто продавати БАДи, а вибудовувати мережі самостійних партнерів
  • хто налаштований кардинально покращувати своє фінансове становище і готовий максимально приділяти часу новій справі

Написати в Телеграм

Якщо є реальне бажання розібратися і почати заробляти в цій сфері, пишіть. Я щодня на зв’язку