Отримати знижку 20%

Мережевий Маркетинг. Що це?

Коротко про мережевий маркетинг (MLM)

З нашого досвіду (10 років у мережевому маркетингу) можемо сказати, що 99% людей не розуміють цю діяльність, або не знають про неї нічого. Але ж це ефективна модель зі створення залишкового доходу і формування довгострокових стосунків з постійними клієнтами без агресивного продажу і СПАМу.

що таке мережевий маркетинг

Чому компанії вибирають метод просування свого продукту на ринок через мережевий маркетинг?

На це є кілька причин:

  • не хочуть ускладнювати структуру управління, додаючи один з найскладніших відділів – це відділ продажів;
  • вироблений продукт не очевидного попиту, тобто клієнт з першого контакту з товаром не розуміє його цінності. Тому потрібні дистриб’ютори, які дадуть більше інформації про продукт і його цінності;
  • досвід конкурентів з аналогічним товаром (добавки, мийні засоби, косметика) показує, що метод просування через мережевий бізнес більш рентабельний, ніж просування класичним методом через роздрібні магазини.

Компанія, з якою ми співпрацюємо, вийшла на ринок із продуктом “добавки для здорового життя”, а це лінійка не очевидного попиту. Тому зараз ми (дистриб’ютори) її партнери, у злагодженій роботі з нею і командою професіоналів створюємо збут продукту в більш ніж 40 країнах.

Хочемо підкреслити важливий момент!

Нам не потрібно бути лікарями, дієтологами або досвідченими продавцями, щоб створити успішну справу з цим продуктом. Наше завдання навчитися самі і навчити нових партнерів правильно (грамотно) працювати з відпрацьованими покроковими інструментами (відео, сайти, література, офлайн/онлайн-презентації).

У правильному мережевому маркетингу не продають і не працюють із запереченнями.

Мережевий маркетинг – це навчання споживання і використання покрокової системи роботи. Ось чому більшість успішних “мережевиків” – це не професійні продавці, а звичайні вчителі, військовослужбовці, тренери, спортсмени, домогосподарки або студенти.

Як ви можете розвиватися в мережевому маркетингу

Перший варіант: додатковий дохід

Додатковий дохід у мережевому маркетингу

Наприклад, вас цікавить тільки додатковий дохід у 100-400 доларів. У цьому разі вам достатньо, як партнеру мережевої компанії, знаходити потенційних споживачів за допомогою напрацьованих інструментів (книжки, диски, відео тощо) і приєднувати їх до навчальної системи (вебінари з харчування, здоров’я та застосування добавок). У ній (навчальній системі) клієнти закріплюються, отримують більше розуміння, як користуватися продуктом і підтримувати своє здоров’я.

Як підсумок, стають усвідомленими споживачами, а значить роблять постійні покупки, з яких ви отримуєте щомісяця в районі 20-30%.

Наприклад, людина за допомогою розроблених інструментів і покрокових нескладних дій залучила 20 клієнтів. Люди купують продукт безпосередньо у компанії, яка зі свого боку виплачує своєму партнеру фіксований відсоток з їхніх покупок. Завдяки чітко продуманій системі навчання та супроводу клієнта, партнер має додатково стабільний заробіток.

Інструменти у мережевому маркетингу – це якісно упакована інформація від професіоналів, яка замість вас пояснює всі нюанси продукту, здоров’я чи мережевого бізнесу. У нашій команді – це спеціальні сайти з грамотним відео про здоров’я і необхідність БАДів, це прості тести зі здоров’я, які потенційний споживач може пройти у зручний для себе час, витративши всього 10-15 хвилин часу. Це електронні книжки (брошури) на 20-30 сторінок, у яких простою мовою розказано концепцію підтримання здоров’я.

Другий варіант: основний дохід / стабільний бізнес

Великий бізнес

Як і в першому випадку, людина запрошує в навчальну систему потенційних клієнтів, але для збільшення бізнесу додатково ще підбирає собі команду – людей, яким цікавий напрям MLM. Їх вона також приєднує до системи, але вже для партнера, де новачка навчають усіх необхідних навичок (використання інструментів, презентацій тощо). Для запрошення партнерів також розроблено покрокові інструменти у вигляді двох сайтів і двох відео, на яких йдеться про нашу пропозицію, її перспективи.

Наприклад, Анна захотіла створити великий бізнес у 3000 постійних клієнтів. Завдання не стоїть знайти всіх споживачів особисто. Ні. Їй достатньо навчити користуватися продукцією 20-30 клієнтів і знайти 5-6 партнерів, які зроблять ті самі дії, що й Анна (знайдуть 20-30 клієнтів і 5-6 партнерів). Як підсумок у її бізнесі буде 100 партнерів, у кожного з яких у середньому по 30 постійних споживачів.

Мережевий бізнес – це покрокова система формування клієнтських ринків. Ключове слово “Система”.

Якщо нова людина приходить у налагоджену систему і компанію з якісним продуктом та адекватною ціною, то в неї набагато більше шансів створити стабільний дохід, навіть якщо вона не шукатиме партнерів.